Page 485 - KPM 2022
P. 485

SPEL FRÅN 4 ÅR | LEKMATERIAL | 485
                 KURRAGÖMMA I SAFARIPARKEN
Leta efter de två djuren som visas på korten, peka på dem samtidigt. Den som är snabbast vinner ett djur. Spelplanen är dubbelsidig och samtidigt ett pussel och kan varieras vid varje spelomgång.
För 2 - 4 spelare. Från 4 år.
PIPPI TJOLAHOPPSPELET
Följ i Pippis fotspår och hoppa framåt på olika sätt. Hos Pippi vinner du brickor genom att göra roliga aktiviteter, tex hoppa som en sprat- telgubbe eller sjung en refräng. Den som först får tre brickor vinner. För 2 - 4 spelare. Från 4 år.
276 0319 273:-
283 6536
426:-
     BONDGÅRDSSPEL
EMIL I LÖNNEBERGA ÄGGJAKTEN
Alla hjälps åt att samla in hönorna i hönshuset. När alla är inne vänder spelarna sina brickor för att se vem som lyckats hitta flest ägg. För 2 - 4 spelare. Från 4 år.
Ett samarbetsspel där alla vinner om de lyckas samla ihop alla
djuren på bondgården. För 2 - 4 spelare. Från 4 år. Speltid 5 - 15 min.
296 4513 212:-
276 0320
273:-
       MITT FÖRSTA FRÅGESPEL
Hur många människor finns i detta rum? Räkna upp tre djur som
bor i skogen! Vad gör pojken på bilden? Stora frågekort med härliga fotografiska bilder gör spelet enkelt att spela. En vuxen behövs för att agera “kloka ugglan”. För 2 - 4 spelare. Från 4 år. Speltid 20 min.
SMÅ KLOKA BARN PÅ BOKSTAVSJAKT
Du ska hitta bokstäverna som behövs för att bilda orden på din spelbricka. Men det finns ett problem - ABC-tjuven har stulit bokstäver. För 2 - 4 spelare. Från 4 år. Speltid 20 - 30 min.
283 0110 484:-
ÄNNU MER PÅ WWW.ABASKOL.SE
347 0243
476:-
  








































































   483   484   485   486   487