Page 7 - Programmering Förskola
P. 7

  En montessori-inspirerad kodningsleksak (3 – 6 år) där barnen kan programmera en trärobot utan skärm eller att ens kunna läsa. Den bygger på ett enkelt programmeringsprogram som de kan röra vid.
 Programmeras stegvis med kodbrickor på en användarvänlig konsol
   3+
SET ROBOT CUBETTO
MATTA ÄVENTYRSPAKET ANCIENT EGYPT CUBETTO
Lite otippad tidsresa, roboten besöker gamla Egypten i detta äventyr. Handledning ingår.
388 1037
MATTA ÄVENTYRSPAKET DEEP SPACE CUBETTO
Roboten besöker rymden i denna kodningsresa. Handledning ingår.
388 1038
MATTA ÄVENTYRSPAKET BLUE OCEAN CUBETTO
Roboten ska navigeras förbi hinder från bubblande undervattensvulkaner till sjunkna skatter. Handledning ingår. 388 1039
MATTA ÄVENTYRSPAKET BIG CITY CUBETTO
Cool utflykt genom en spännande stadsdjungel. Handledning ingår.
388 1040
 Lekfull trärobot som drivs av ett programmeringsspråk barnet rör vid. Den lär ut de grundläggande principerna för programmering utan behov av skärmar eller läskunnighet. Innehåll: robot, kontrollpanel, kodbrickor och en polyestermatta, 1 x 1 m. Trä och ABS.
 388 1033
KODBRICKOR CUBETTO – 16 ST
Kompletteringsset till robotsetet. ABS.
388 1034
LOGIC BLOCKS CUBETTO
Ta kodningen till en ny nivå, lägg till de slumpmässiga och degativa blocken. 388 1035
               SET LOGIC PACK CUBETTO
Tar barnens logiska tänkande till nya nivåer med fler böcker och kort fyllda med lekfulla utmaningar.
388 1036
PRISER OCH MER INFORMATION PÅ WWW.ABASKOL.SE PROGRAMMERING FÖRSKOLA 2023 | 7









































































   5   6   7   8   9